Enter hilarious blog title here: Old Soul


*HUGS* TOTAL! give Ali more *HUGS*
Get hugs of your own

Sunday, January 09, 2005

Old Soul

Hey, I saw this on Liz's blog first, but I stumbled on the link on another blog. The quiz seemed interesting enough for me to take, so here it is...

You Are an Old Soul
You are an experience soul who appreciates tradition. Mellow and wise, you like to be with others but also to be alone. Down to earth, you are sensible and impatient. A creature of habit, it takes you a while to warm up to new people.
You hate injustice, and you're very protective of family and friends. A bit demanding, you expect proper behavior from others. Extremely independent you don't mind living or being alone. But when you find love, you tend to want marriage right away.
Souls you are most compatible with: Warrior Soul and Visionary Soul



Haha, I sound so good, right? Way better than I would have imagined, except for that demanding thing! And that last line about marriage is a little freaky...

And the quote for today is completely random, but I would have wrote this quote someday.

Random Quote of the Day: "If only I could be as cool as you..." -- silverchair, from 'Freak', and the album Freakshow.

7 Comments:

Anonymous Anonymous is really cool because Anonymous Anonymous said...

Alison... i took that test and it said i was a seeker soul... and it was full of crap... Simon Ow

11:45 PM  
Blogger Ali is really cool because Blogger Ali said...

I read the seeker soul thing and it sounded okay!

Good conversationalist Simon!!

3:09 PM  
Anonymous Anonymous is really cool because Anonymous Anonymous said...

Hi ali! How are ya! I'm an old soul too!
cya
Christine

7:29 PM  
Anonymous Anonymous is really cool because Anonymous Anonymous said...

good conversationalist Simon?
yar right...
From: Simon Ow

12:08 AM  
Blogger JulAngel is really cool because Blogger JulAngel said...

Yo... me HUNTER SOUL... hhah YAY
Very me ... very true.. I like I like
And you old soul huh?
em.... yes yes... u experienced, and protective of fam .. I dunno abt the marriage thing tho! hehe

8:10 AM  
Blogger Ali is really cool because Blogger Ali said...

Hey Christine! Yeah, old souls are cool. I'm guessing that Jess would be an old soul too? We rock man!

Amy, how's it going? Yeah, you're cool too. :)

And Simon, I reckon you're an alright conversationalist!

2:45 PM  
Anonymous Anonymous is really cool because Anonymous Anonymous said...

oh whatever... Simon Ow

4:40 PM  

Post a Comment

<< Home